Kannata kulttuuria, liity jäseneksi

Haluatko kannattaa kulttuuria ja liittyä Oulun kulttuuritapahtumayhdistyksen kannatusjäseneksi?

Kannatusjäsenmaksu 100 e sisältää:
1 kpl Oulun juhlaviikot kierrätyspuuvillainen t-paita TAI 1 kpl Oulun juhlaviikot juomapullo
2 kpl pääsylippua Oulunsalo Soin päätöskonserttiin Oulun tuomiokirkkoon 15.8.2021 (15.8.2021 jälkeen liittyville 2 lippua vuoden 2022 Oulunsalo Soi -festivaalin konserttiin)

Oulun juhlaviikkoja koordinoiva Oulun kulttuuritapahtumayhdistys on voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää kulttuurin ja taiteen saavutettavuutta Oulun seudulla sekä vahvistaa alueen kulttuuritoimijoiden toimintaedellytyksiä. Kannatusjäsenmaksut käytetään Oulun juhlaviikkojen yhteismarkkinointiin ja ohjelmistoihin.

Liity jäseneksi