Koulutukset

Koulutuksiemme tavoitteena on kehittää kulttuuritapahtumatekijöiden ammattitaitoa, luoda yhteistyötä ja saada ideat virtaamaan. Koulutuksia on ollut muun muassa some-markkinoinnista, mobiilivideon teosta, rahoituksesta ja live-striimauksesta. Alan ammattilaiset toteuttavat koulutukset livenä tai verkossa.

Seuraava koulutuksemme on14.4. klo 13-16 Digitaalisten palveluiden saavutettavuus -webinaari. Koulutuksen vetää Corellia Helsingin Kari Selovuo, joka on CPWA sertifioitu web-saavutettavuusasiantuntija ja web-tekniikoiden kouluttaja.

Webinaarissa käsiteltäviä teemoja:
Mitä saavutettavuus on
Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta
Miten verkkosisältöä käytetään
Saavutettavuuden periaatteet ja mittaaminen
Saavutettava sisältö käytännössä
Katso lisätietoa ja ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 13.4 täällä

Koulutukset kuuluvat Elämysten tapahtumamaakunta -hankkeen ja Pohjoinen kulttuurivirta -hankkeen kulttuuritoimijoille tarjoamiin palveluihin syksyyn 2022 asti.

Katso täältä Kestävä kehitys ja vastuullisuus tapahtumissa -webinaari ( Mikko Kurenlahti, Helsingin yliopisto: Merkityksellinen elämä ympäristökriisin aikakaudella, Anna Pakkala, Compensate-säätiö: Kohti hiilinegatiivista arkea ja Katri Kilpiä, Ilosaarirock: Ei tehdä tästä liian vaikeaa – käytännön esimerkkejä vastuullisuudesta suurtapahtumassa)

Katso täältä Millainen on vastuullinen tapahtuma vuonna 2026 -työpajasta vastuullisuusasioihin paneutunut ja Flow-festivaalinkin tuotantopäällikkönä meritoitunut, nykyinen Kangasalan kaupungin tapahtumakoordinaattori, Isabella Rossin puheenvuoro

Liity postituslistallemme – saat tietoa tulevista koulutuksista
Lähetä viesti nimesi ja organisaatiosi kera liisa@nulloulunjuhlaviikot.fi