Koulutukset

Koulutuksiemme tavoitteena on kehittää kulttuuritapahtumatekijöiden ammattitaitoa, luoda yhteistyötä ja saada ideat virtaamaan. Koulutuksia on ollut muun muassa some-markkinoinnista, mobiilivideon teosta, rahoituksesta ja live-striimauksesta. Alan ammattilaiset toteuttavat koulutukset livenä tai verkossa.

Seuraava koulutuksemme on joulu- ja tammikuussa BusinessOulun kanssa yhteistyössä järjestettävä Miten tuottaa onnistunut virtuaalitapahtuma -tapahtumajärjestäjän valmennusohjelma, jossa virtuaalitapahtumia järjestäneet kulttuuritapahtumat (elokuvafestivaali, esittävä taide ja live-musiikki) kertovat omista kokemuksistaan virtuaalitapahtumien järjestämisestä. Katso lisätietoa ja ilmoittaudu täältä.

Koulutukset kuuluvat Elämysten tapahtumamaakunta -hankkeen kulttuuritoimijoille tarjoamiin palveluihin kevääseen 2021 asti.

Katso täältä Kestävä kehitys ja vastuullisuus tapahtumissa -webinaari ( Mikko Kurenlahti, Helsingin yliopisto: Merkityksellinen elämä ympäristökriisin aikakaudella, Anna Pakkala, Compensate-säätiö: Kohti hiilinegatiivista arkea ja Katri Kilpiä, Ilosaarirock: Ei tehdä tästä liian vaikeaa – käytännön esimerkkejä vastuullisuudesta suurtapahtumassa)

Katso täältä Millainen on vastuullinen tapahtuma vuonna 2026 -työpajasta vastuullisuusasioihin paneutunut ja Flow-festivaalinkin tuotantopäällikkönä meritoitunut, nykyinen Kangasalan kaupungin tapahtumakoordinaattori, Isabella Rossin puheenvuoro

Liity postituslistallemme – saat tietoa tulevista koulutuksista
Lähetä viesti nimesi ja organisaatiosi kera liisa@nulloulunjuhlaviikot.fi