Missä yleisö luuraa? -tapahtuma 11.5. kello 12.30-16

Mitä yleisölle on tapahtunut viimeisen kahden vuoden aikana? Ennakkoliput ei liiku, sohva houkuttaa enemmän. Vai tuleeko kuitenkin viime tingassa kaikkien aikojen tapahtumakesä?

Miten saamme ihmiset taas liikkeelle? Sosiaalipsykologian professori Atte Oksanen käsittelee ihmisten hyvinvointiin ja käyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä koronapandemian jälkeen.
Tuoreita kokemuksiaan aiheesta jakavat Tampere Film Festivalin markkinointikoordinaattori Susanna Koskimaa, markkinointijohtaja Riitta Peitsala Ticketmasterilta ja markkinointi- ja viestintäpäällikkö Riikka Forsman Oulun Teatterilta. Jaetaan myös yhdessä ajatuksiamme ja suunnitelmiamme tulevan kesän markkinoinnista. Löytyisikö yhteistä etua tai uusia ideoita?

11.5. kello 12.30–16 Oulu/Zoom
Mieluiten näkisimme livenä, tule siis paikalle Oulun kaupunginkirjaston Laiturille, kahvitarjoilu.
Jos sohva houkuttaa sinuakin, osallistua voi myös etänä. Ilmoittaudu viimeistään 9.5.

12.30 Sosiaalipsykologian professori Atte Oksanen
13.30 kahvit
13.50 Susanna Koskimaa, Tampere Film Festival
14.30 Riitta Peitsala, Ticketmaster
15.10 Riikka Forsman, Oulun Teatteri
15.40 keskustelua

Tapahtuman toteuttaa Oulun kulttuuritapahtumayhdistys. Se on osa Pohjoinen kulttuurivirta -hanketta, jota rahoittaa Pohjois-Pohjanmaan Ely-keskus Euroopan maaseuturahastosta. Osarahoittajina ovat alueen kunnat Haapavesi, Ii, Oulainen, Oulu, Raahe ja Taivalkoski.