Tapahtumamarkkinoinnin kansainvälistymisen ABC 10.11.2022

10.11.2022 kello 12–16, Voimala 1889, Kasarmintie 1, Oulu

Miten lisätä kansainvälistä markkinointia, mitä siinä tulisi ottaa huomioon, ja mistä saada apua?
Miten tavoittaa myös alueella asuvat muuta kuin suomea äidinkielenään puhuvat?

Tervetuloa kuulemaan parhaita käytäntöjä ja vinkkejä tapahtumamarkkinoinnin kansainvälistämiseen.

Puhujina Mia Lindberg ja Rikupekka Leinonen Oulun kaupungin monikulttuurikeskus Villa Victorista, Euroopan kulttuuripääkaupunki Aarhus 2017 organisaation viestintäpäällikkö Bent Sørensen, Idän Taiga ry:n hallituksen puheenjohtaja ja Kuhmon Kamarimusiikin toiminnanjohtaja Sari Rusanen sekä viestintätoimisto Vetter Communications Oy:n toimitusjohtaja Jutta Vetter.

Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä.

OHJELMA:
12.00 alkusanat
12.15 Mia Lindberg ja Rikupekka Leinonen, monikultturikeskus Villa Victor
12.45 Bent Sørensen, Euroopan kulttuuripääkaupunki Aarhus 2017 (in English)
13.15 Sari Rusanen, Idän Taiga ry (Wild Taiga)
14.15 kahvit
14.45 Jutta Vetter, Vetter Communications Oy
15.45 loppukeskustelu

Tilaisuus on osa Oulun kulttuuritapahtumayhdistyksen hallinnoimaa EU:n maaseuturahaston rahoittamaa Pohjoinen kulttuurivirta -hanketta. Osarahoittajina ovat alueen kunnat Haapavesi, Ii, Oulainen, Oulu, Raahe ja Taivalkoski.

Ilmoittaudu tästä 3.11.2022 mennessä.

Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä.