Tule kuulolle tai tilaa tallenne webinaarista 29.10.2024 kello 15–16.45. Webinaarissa mm. media-arvoltaan 120 miljoonan euron arvoisessa Save Salla -kampanjassa mukana ollut markkinointivelho Sanna Tarssanen avaa kekseliään ja menestyksekkään kansainvälisen markkinoinnin taustoja.
Lisäksi kerromme oivalluksistamme, kehitysaskelista ja vastoinkäymisistä, joita löytyi hankkeessamme viimeisen parin vuoden aikana Ilmakitaransoiton MM-kisojen matkalla tv-maailmaan.
Ohjelma:
klo 15 Tervetuloa!
klo 15.10 Miten markkinoida, jos rahaa ei ole tai sitä on vähän? Sanna Tarssanen toimitusjohtaja, FlowHouse Oy
klo 16.10 Mitä opimme Cannesista ja kv-medialta 2023–2024? Ilmakitaransoiton MM-kisat kansainväliseen telkkariin, Pia Alatorvinen toiminnanjohtaja Oulun kulttuuritapahtumayhdistys ja Anne Laurila Oulun kaupungin kansainvälisen markkinoinnin ja viestinnän erityisasiantuntija
klo 16.30 Keskustelua ja kysymyksiä
klo 16.45 Kiitos!
Webinaarin järjestää Oulun kaupungin ja Oulun kulttuuritapahtumayhdistyksen yhteinen hanke Kansainvälisen tapahtumaosallisuuden kehittäminen Pohjois-Pohjanmaalla. Hanke on saanut rahoitusta Pohjois-Pohjanmaan liitolta 2023–2024.
Ilmoittaudu webinaariin tästä linkistä: https://forms.gle/r2eyVJWdC85xsxwB9. Saat osallistumislinkin ja katselulinkin tallenteeseen sähköpostiisi.