Palkkaamme projektipäällikön helmikuusta alkaen

Palkkaamme projektipäällikön Pohjoinen kulttuurivirta -hankkeeseen. Hanke kehittää kulttuuritapahtumien viestintää ja vahvistaa yhteistyötä kulttuurin ja matkailualan välillä sekä kehittää Pohjoinen kulttuurivirta -kanavaa, joka tekee Pohjoista kulttuuria tunnetuksi. Hanke alkaa helmikuussa 2021 ja päättyy lokakuussa 2022. Hanketta rahoittaa Pohjois-Pohjanmaan Ely-keskus Euroopan maaseuturahastosta sekä alueen kunnat (Haapavesi, Ii, Oulainen, Oulu, Raahe, Taivalkoski).

Hanketyö on 85 % työajasta. Projektipäällikön tehtäviin hankkeessa kuuluvat monipuoliset verkostotyöt, viestintä, livestriimien tuottaminen, webinaari- ja tapahtumajärjestelyt, matkailu-ja kulttuurialan yhteispilottien koordinointi sekä hankkeen hallinnointi. Hankkeen onnistumisen kannalta tärkeintä on palvella koko verkoston, eli tapahtuma-alan ja yritysten tarpeita, joten yhteistyö verkoston kanssa on keskeisin osa työtä.

Päällikkö hoitaa verkoston viestintää, kehittää tapahtumien tiedonhankintaa yhdessä ulkopuolisten asiantuntijoiden ja tapahtumaverkoston kanssa, taustatoimittaa ja tuottaa Pohjoinen kulttuurivirta -kanavan lähetyksiä sekä vastaa hankkeen hallinnosta. Päällikön tukena on yhdistyksen toiminnanjohtaja, joka vastaa hankkeen toiminnasta yleisesti ja suunnittelee ja osallistuu hankkeen toteuttamiseen päällikön kanssa. Yhdistyksen rahastonhoitaja on päällikön apuna hankkeen taloushallinnossa.

Loput 15 % työajasta käytetään yhdistyksen tapahtumatuotantoon liittyviin tehtäviin.

Tehtävässä onnistumiseen tarvitaan:

• erinomaisia vuorovaikutustaitoja, yhteistyö- ja verkostoitumiskykyä
  • suunnitelmallista, ideoivaa, tehokasta ja joustavaa työotetta
  • viestintätaitoja
  • live-striimin tuottamistaitoja
  • taustatoimitustaitoja
  • englannin kielen taitoa
  • vankkaa hankehallinnon osaamista
  • tapahtuma-alan, yritystoiminnan ja maakunnan tuntemusta sekä verkostoja
  • innostusta alan kehittämiseen.

Arvostamme:

• kokemusta tapahtumien tuottamisesta tai järjestämisestä jossain roolissa
  • koulutusta, mutta mikään tietty koulutus ei ole vaatimuksena.

Tarjoamme mainion näköalapaikan kulttuuritapahtumiin Pohjois-Pohjanmaalla, mahdollisuuden olla rakentamassa maakunnasta vetovoimaisempaa ja elinvoimaisempaa paikkaa vierailla ja asua, itsenäiset työtehtävät tiimin tuella ja työpaikan mutkattomassa ilmapiirissä. Työn luonteeseen kuuluu ajoittainen aikataulupaine ja kesäpainotteisuus, mutta toisaalta vapaus suunnitella ja toteuttaa tehtäviä omaankin tahtiin.

Palkka on 2900 e / kk. Työsuhteessa noudatetaan Taku ry:n suosituksia työsuhteen ehdoille. Työsuhde on hankerahoituksen takia määräaikainen 31.10.2022 saakka.

Hakemukset 22.1. mennessä sähköpostilla pia@nulloulunjuhlaviikot.fi. Paikka pyritään täyttämään mahdollisimman pian, voimme kutsua haastatteluun jo ennen hakuajan päättymistäkin.